Toysdaily 玩具日報

 找回密碼
 註冊
樓主: 太陽之牙

[新品消息] GOOD SMILE COMPANY MODEROID 『六神合体ゴッドマーズ』

[複製鏈接]
發表於 14-12-2017 12:38:19 | 顯示全部樓層
笨六嘅超合膠係會玩到甩油嘅, 素組模型變形合體先最正:36:
發表於 14-12-2017 14:25:53 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 遊俠 於 14-12-2017 09:58 PM 編輯
30624700 發表於 14-12-2017 12:38 PM
笨六嘅超合膠係會玩到甩油嘅, 素組模型變形合體先最正


笨六係笨七大佬?

哩隻模型令我諗起30年前盒旦。好簡單, 每隻單色, 拆手合體。
不過已擁有合金魂, 唔會再入囉
發表於 14-12-2017 14:35:06 | 顯示全部樓層
GOOD SMILE期下既模型品牌好似係PLAMAX 同埋 MAX FACTORY, 佢地模具水準比笨大落後十年,關節設計只有90年代水平,萬能俠有老千合作,關節設計可能好啲,如果佢自家出變形合體既話,唔好有咁期望.....
發表於 14-12-2017 14:54:10 | 顯示全部樓層
eddiem249 發表於 14-12-2017 02:35 PM
GOOD SMILE期下既模型品牌好似係PLAMAX 同埋 MAX FACTORY, 佢地模具水準比笨大落後十年,關節設計只有90年 ...

點解唔吹夠廿年, 設計係70年代水平? :$
發表於 14-12-2017 15:25:23 | 顯示全部樓層
要合體唔困難,最緊要顏色做好分件,唔好要用大量貼紙,就算自已上色都方便啲。
發表於 14-12-2017 15:25:47 | 顯示全部樓層
本帖最後由 k_dash 於 14-12-2017 03:27 PM 編輯
eddiem249 發表於 14-12-2017 02:35 PM
GOOD SMILE期下既模型品牌好似係PLAMAX 同埋 MAX FACTORY, 佢地模具水準比笨大落後十年,關節設計只有90年 ...

我都有同感, 就算呢隻六神千記有幫手都未必穩陣, 你見千記隻超獸初版都唔係完美, 呢2間廠的合作就變成設計同技術都有缺點, 呢隻六神唔好期望太高好啲
發表於 14-12-2017 15:40:18 | 顯示全部樓層
JAYLAU2024 發表於 13-12-2017 09:28 PM
合體後唔好似合金魂咁蜘蛛怪就得 唔介意未合體高度

蜘蛛怪是咩意思?你覺得合金魂六神的比例不好?
發表於 14-12-2017 15:47:58 | 顯示全部樓層
eddiem249 發表於 14-12-2017 02:35 PM
GOOD SMILE期下既模型品牌好似係PLAMAX 同埋 MAX FACTORY, 佢地模具水準比笨大落後十年,關節設計只有90年 ...

價錢唔貴 正正常常 已經好滿足了....素組 基本上色有...合得實D位....

發表於 14-12-2017 15:51:28 | 顯示全部樓層
yoffy0112 發表於 14-12-2017 03:47 PM
價錢唔貴 正正常常 已經好滿足了....素組 基本上色有...合得實D位....

6神呢啲補色地獄,邊間出你都要貼大量貼紙啦
發表於 14-12-2017 15:58:39 | 顯示全部樓層
本帖最後由 k_dash 於 14-12-2017 04:00 PM 編輯
kongfupanda 發表於 14-12-2017 03:40 PM
蜘蛛怪是咩意思?你覺得合金魂六神的比例不好?

蜘蛛怪: 我都睇到R哂頭, 合金魂果隻最多被人話佢小頭症同露底 (基因腳外露穿崩)....
發表於 14-12-2017 20:09:57 | 顯示全部樓層
k_dash 發表於 14-12-2017 03:58 PM
蜘蛛怪: 我都睇到R哂頭, 合金魂果隻最多被人話佢小頭症同露底 (基因腳外露穿崩).... ...

個人感覺咋,我覺得合金魂六神兩隻腳(小腿) 如果合體後縮多一節比例就好完美

蜘蛛怪我相信佢意思係腳太長
發表於 14-12-2017 21:27:10 | 顯示全部樓層
睇個比例如果合左體對手一定粗到痴線
發表於 14-12-2017 21:59:20 | 顯示全部樓層
eddiem249 發表於 14-12-2017 03:51 PM
6神呢啲補色地獄,邊間出你都要貼大量貼紙啦

咁又係 除非分件分得好致細...

帝皇萬能俠就真係幾好....始終色小...

第2款就六神合體真係..怕怕

希望出斷空我 超重神XD
發表於 14-12-2017 22:49:57 | 顯示全部樓層
我會等隻帝皇出佐上1999睇完manual先唸買唔買啦,我擔心d關節,宜家好多新款模型都直接取消PC改用ABS膠做關節,例如隻自由2.0骨架已經零PC件
發表於 15-12-2017 01:52:15 | 顯示全部樓層
本帖最後由 G-man 於 15-12-2017 01:53 AM 編輯
kongfupanda 發表於 14-12-2017 03:40 PM
蜘蛛怪是咩意思?你覺得合金魂六神的比例不好?

我早就認合金魂的六神的比例不好,最主要就是身體的[人頭獸神]太細小了,引致了合體後的[宇宙戰神]頭部也縮細了,[基恩]双腳露了出來更是致命傷!!!
{:1_372:}{:1_372:}{:1_372:}

若將身體的[人頭獸神]再放大一些,上面的缺點也可改善了!!!能夠像舊版的[DX六神合体合金]再追加各六神的各自武器,及各有藏身的[魔神岩]................這樣才能達到我心目的完美版[合金魂六神合体]!!!:shiny:
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|Toysdaily 玩具日報

GMT+8, 28-9-2022 04:11 AM , Processed in 0.078954 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表